21 Ocak 2016 Perşembe

Youtube Hedefe alın


YouTube genellikle yeryüzünde ikinci veya üçüncü en popüler arama motoru etrafında yer alıyor.Bu iş sahipleri için güçlü bir araç sağlar ve e-ticaret saklamak için trafik ve satış sürebilirim hangi yaratıcı yollarla sınırsız miktarda vardır.
YouTube ana avantajlarından biri, video Google ve YouTube arama sonuçlarına dahil edilecektir olmasıdır. Oluşturduğunuz her video gelecek yıllar için satmak yardımcı olacaktır gelen pazarlama içerik bir parçasıdır. Ayrıca ürünlerin faydaları iletişim kurabilmesine yardımcı olmak için kendi web sitesinde YouTube videolarını kullanabilirsiniz. 

YouTube Video Siz sattığınız yardımcı olur Nasıl


Bu ürün videoları ilgili. Diyelim ki diyelim market ve gıda satmak. Eğer taşımak eşsiz bir parça gösteren kısa bir video oluşturun. Örneğin, bir adlandırılan takı parça satmak diyelim "Bir kalp içinde kalbi." Bu maddenin online satış sürücü yardımcı olmak için, takı bu parça tasarımı, malzeme ve parlaklık vitrine bir video oluşturabilirsiniz.

YouTube'a videolarınızı yüklediğinizde, yakın ilgi ödemek gereken üç şey vardır:
  1. Başlık - senin video başlığı hedeflenen müşteriler getirecektir ne Peki başlığı video çok dikkatli olun.. Hedef müşterilerin ürünleri bulmak için arıyor olabilir anahtar kelime düşünün.
  2. Geri Your Ürün Sayfaları Link - video açıklamasında, ürün sayfalarına geri bağlantı emin olun. Yani gündelik YouTube video izleyici müşteri haline nasıl alabilirim var.
  3. Sizin Etiketler - Etiketler ilgi YouTube kullanıcıları çekmek için iyi bir yoldur. Onlar da insanlar videonuzu bulmasına yardımcı anahtar kelime olarak hareket ederler. Etiketleri ile hatırlamak önemli şey ilk en önemli etiketleri listelemek için olduğunu.

YouTube videoları nasıl olun

YouTube ile başlayan bir numaralı yol blok video düzenleme insanların korkusundan geliyor.Şanslı sizin için, video düzenleme kolay olmamıştı. İşte hiçbir deneyimi ya da büyük ayarlıyoruz maliyetleri ile kendi videolarınızı oluşturmak için bazı basit yolları vardır.
iPhone Düzenleme
Dürüst olmak gerekirse, şehre gitmek ve iPhone ile oldukça iyi video çekimi, video düzenleme ve hiç bir bilgisayar kullanmak zorunda kalmadan YouTube'a yükleyebilirsiniz. 
  • iMovie - Biz öncelikle bu uygulamayı denemenizi öneririz. iMovie öğrenme eğrisi gerçekten çok kolay. Bu harika görünümlü bir video koyar ve hızlı bir şekilde yolda alır. Dürüstçe böyle bir araçtır ne kadar güçlü düşünüyor, bir şaka olduğu - uygulaması şu anda 4,99 $ olarak fiyatlandırılır.
  • Reel Yönetmen - Sadece kolay iMovie gibi 1,99 $ kullanmak için - bu bir back-up video düzenleme uygulaması olan değer. 
Bir Android kullanıcı iseniz, video düzenleme bol apps vardır. Magisto ve VidTrim piyasada popüler uygulamalar bazılarıdır.
Online Video Düzenleme
Eğer uygulamalar ile uğraşan ve tamamen yazılım indirme kaçınmak istiyorsanız, bu gün bulut tamamen videoyu düzenleyebilirsiniz.
  • YouTube Editör - İyi eski YouTube geçişler ve metin yapmak sağlayan basit bir çevrimiçi video editörü vardır.
  • WeVideo - herhangi bir tarayıcı üzerinde çalışır ve sizinle çalışmak olabilir diğer insanlarla işbirliği üstünlük başka bir online seçeneği.
Masaüstü Video Düzenleme
Mac kullanıcısıysanız, yine biz iMovie (ancak iPhone app versiyon) kullanmanızı öneririz. Bu video esinti düzenleme yapar ücretsiz bir uygulama var. Bir PC kullanıcısıysanız - biz şahsen her zaman büyük bir hayranı oldum Camtasia. Sadece o da ekran kayıt yapar, video düzenleme yazılımıdır. Bu kolay bir öğrenme eğrisi vardır ki iMovie benzer.

Sen İçeriğin Ne Tür üretin mıdır?

Eğer gerçekten yaratıcı floodgates açabilirsiniz budur. Yapabileceğiniz en sıkıcı şey sadece ürününüzü filmi ve videoyu konuşmak olduğunu. "Biz kırmızı, mavi ve siyah bu widget var. Satın için aşağıdaki linki tıklayınız. "
Ama biz bunu videolar yapmak için ne kadar zaman karşı yaratıcılık bir savaş inmesi anlıyorum.
Eğer gerçekten harika bir YouTube kanalı içine yapım zaman yatırım ve içine zaman ve enerji çok adamaya karar (ve evet, zaman ve enerji çok alacak), bu pazarlama kaynağına gitmek olacak bulabilirsiniz yıllar. Bizce bir YouTube kanalı kendi Kablolu televizyon kanalı olan kadar güçlüdür.
Gerçi Bize güvenin, bu çabaya tüm iyi değer. Örneğin, çevrimiçi saç uzatma satan Luxy Saç bir inşa etti milyon dolarlık iş öncelikle YouTube'da yararlı ve ilgi çekici içerik sağlayan arkası kapalı inşa etti.

Genel olarak, dikkate almak için bazı içerik kategoriler şunlardır:
  • Eğitin - Şansını ürün ve onları çevreleyen dünya hakkında çok şey biliyorum bulunmaktadır.Karşılaştırmak ve kontrast gösteriler ve "nasıl yapılır" videoları gibi görsel alıcının rehber olarak videolar üretmek. 
  • Sorunları Çözmek - insanlar YouTube'da arama yapmak temel nedenlerinden biri, bir soruna bir çözüm bulmaktır. Öğretim videolar her zaman büyük video içeriği sunuyor. Muhtemelen videolar aracılığıyla sorunları çözmek için nasıl müşterilerinize gösteren yıllardır gidebiliriz.
  • Röportaj Uzmanları - Bazı durumlarda, büyük bir içerik sektöründeki profesyonelleri görüşme oluşturulabilir. Bir spor malzemeleri sektöründe iseniz, genellikle büyük içerik yapabilir profesyonel ya da amatör sporcular bile mülakat. Ama ağaç veya kozmetik sanayilerinde bile profesyoneller hedef kitlenize demek çok değerli şeyler var.
  • Olağanüstü Ürünleri açıklayın - Eğer envanter bazı gerçekten haber değeri ürünler varsa, devam edin ve bu ürünlerin şaşırtıcı özelliklerini açıklayan videoları oluşturmak.

YouTube Güç İpuçları

Your Free Linkler Yararlanın
YouTube açıklaması içinde ürün veya kategori web sayfasına bağlantı emin olun. 

Bu insanlar ürünlerini satın alabilirsiniz doğrudan YouTube trafiğini yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda arama motoru optimizasyonu çabaları ile yardımcı olur. 
Youtube Analytics ile Video Performansı İZLE
Ile YouTube analytics, sadece zaman içinde görüşlerini izleyebilirsiniz, ama aynı zamanda trafik kaynağı gibi şeyler altına alabilirsiniz kitlenizi demografik, hem de senin video dikkatinizi korur ne kadar iyi.

Kısa Sizin GiriĢ tutun ve Point alın
Uzun ve dramatik markalı bir video tanıtımları üretmek için ortak bir acemi hatadır. Tüm marka videonuzdaki ilk birkaç saniye içinde logonuzu görüntüleyerek tanıtımları demektir. Ama noktaya doğru olsun. Hızla mesajınıza alın - artık 3 saniyeden daha video içine.
Çalışmalar bulduk videoları izlerken insanların dikkat süreleri çok hızlı düşüyorlar söyledi. Yani gerçekten uzun videoları yok. Eğer bir eğitim video üreten sürece uzunluğunda iki dakika altında tutmaya çalışın. Her iki şekilde de, video içeriği o ilk satış komisyon tek emin yoludur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

About Me

Popular Posts

Designed ByBlogger Templates