
İlk çevrimiçi satış yapmak için en kolay ve en hızlı yollarından biri gücünden yararlanarak gereğidir Facebook. Markanızı başlatmak için bu sosyal medya devine iki ayrı mekanizmaları vardır. Onlar:
- Kişisel Facebook profili
- Sizin Markanın Facebook Sayfası
Kendi Facebook profilinize muhtemelen aşina. Ancak, Facebook Marka Sayfaları tamamen farklı bir canavar vardır ve farklı bir şekilde kullanılmalıdır. Eğer yeni bir online mağaza erken aşamalarında kişisel profil ve marka sayfasını hem de nasıl çalışması gerektiğini içine almak sağlar.
Kişisel Facebook profili
Bu kadar başlangıç ilk aylarında en iyi arkadaşınız olacak. Ancak, saygı bir sürü Facebook profilinizi davranmak zorunda. Aksi takdirde arkadaşlar kaybedersiniz ve potansiyel hesabınızı kaybedersiniz.
Kişisel Facebook profilinizde biraz self-promosyon yapıyor yanlış bir şey yok. Arkadaşlarınız ve aileniz büyük olasılıkla sürece aşırıya kaçmayın olarak neyin peşindesin görmek seveceksiniz.Kişisel Facebook profilinizde ürünler paylaşımı çok etkili, aslında, çalışmalar halkın yüzde 62 ve yukarı böyle mesajlarını okumak olduğunu göstermektedir.

Dikkat etmeniz gereken bir kural online mağaza veya web sitesinden bir ürün için bir bağlantı ile ya günde bir kez yaklaşık profilinizi güncelleyebilirsiniz etmektir.

Ayrıca işiniz hakkında bir basın söz paylaşabilirsiniz.

Ya hayranı, arkadaş veya aile üyesi bir tweet bir bağlantı.

Başka bir fikir, bir anket göndermek ya da bir soru sorabilirsiniz olduğunu.

Ayrıca, belki yaklaşık ayda bir pay senin "hakkımızda" veya "hikaye" web sayfası. İşinizle ilgili hikaye çok iyi bir hikaye işçiliği vakit geçirmek, toplumsal para büyük bir şeklidir. Zaman zaman da web sitenizden hikayesi hakkında metinde yapıştırın yerine sadece bağlantıyı yapıştırarak isteyebilirsiniz. Bunun nedeni metnin daha böylece yarasa kapalı hikayenin daha teslim arkadaşınızın yem göstermek olacaktır.
Şimdi hala mümkün olduğunu bir gün arkadaşlarınız ve aileniz için çok fazla bir defa. Sen çok fazla ne kadar yargıç gerekecektir. Eğer, çünkü şikayet veya arkadaş kaybı sizin gönderme frekansını yumuşatmak için gerekirse sonra bir çentik geri ölçekleme düşünün.
Son olarak, bu içindir ne için kişisel Facebook profili kullanarak tutmak için unutmayın. Fotoğraf, haber, insanların mesajlarını sevme ve normal bir kullanıcı olmanın paylaşmaya devam ediyoruz."Iş sadece" moduna geçiş yapmayın. Hepiniz farklı zaman yeni iş hakkında ilgili bir şey gönderme yapmak için gidiyoruz.
İş 'Facebook Sayfası
Facebook Sayfaları kuruluşların işletmeler, markalar ve diğer türleri için tasarlanmıştır. Facebook sadece Facebook sayfası üzerinden işinizi geliştirmek istiyor. Biz minimumda kişisel Facebook profili ile iş promosyon tutmak gerektiğini vurgulamak nedeni budur.
Facebook Sayfaları ile, Facebook sayfasında sevdim yalnızca insanlar güncellemeleri göreceksiniz. Bir anlamda, bu insanlar kendilerine tanıtımı için size izin verdik. Bu bu gün online pazarlama konusunda çok önemli bir nokta olduğunu - izinli pazarlama çok daha etkili güneş altında herkes spam eski günlerde daha. İyi haber sosyal platform aracılığıyla müşteriler elde B2C şirketlerin üzerinde 70 de mükemmel olan, bir Facebook sayfası ile, iyi bir şirket olduğunuzu.

Sen tam ürünlere mesajlar ve bağlantıları ile Facebook profilinizde bunu nasıl gibi Facebook sayfasında teşvik edecek, PR bahseder ve işiniz hakkında hikayeler. Ancak, Facebook derin nişan almak için daha iyi bir yolu doğrudan ürünlerinden birini satın ilgili olmayan şeylere güncellemeleri göndermektir.
Daha fazla Facebook sayfası nişan almak için harika bir yoldur göndermek için:
- Sanayi eğilimleri ve haber
- Komik sevimli ve yüksek kaliteli fotoğraflar (yayımlamak için yasal hakkına sahip olduklarını)
- Uplifting hikayeleri
- İlham verici sözler
- Eğlenceli anketler veya araştırmalar
Bu güncelleştirmelerin bazı başına marka ile ilgisi olmayacak olsa da, onlar marka ve Facebook sayfası "sevdim" olduğunu olanlar arasında güçlü bir ilişki bağ olacaktır. Ne yapıyorsun burada genellikle satır aşağı temettü ödeyen senin hayran kitlesi güçlendirilmesi olduğunu.
İşte anahtar: aşırı marka ve ürünlerin reklamını yapmayın - sadece her gün bir kaç kere gönderebilir. En önemlisi, yorumlara cevap ve tutmak için emin olun
gidiyor konuşmaları.
gidiyor konuşmaları.
Facebook arkadaşlarınızla bir kısmı da hayranları olacağından, aynı gün hem profilinizde ve sayfadaki aynı içerik göndermek olmadığından emin olun. Her zaman her açıdan taze Facebook kampanyası tutmak için gönderme konum ne kadar değiştirmek.
İlk başta, Facebook sayfası profil olarak bir etkisi olduğu kadar olmaz büyük bir olasılık vardır.Ama önemli olan o sık sık güncellenen tutmaktır. Yolda Yıl, bu çaba kapalı ödeyecek. Bu kitapta yoğun bahsedeceğiz güçlü bir pazarlama stratejisi - Bir pazarlama listesi besleyici olacak çünkü bunun nedeni budur.
Şimdi profilleri ve sayfaları arasındaki fark üzerinden gittiğini, şu anda yapabileceğiniz bazı şeyler eyleme içine almak sağlar:
- Tüm aile ve arkadaşlar bir listesini oluşturun. Facebook sayfası ve e-posta kişileri tek tek üzerinden gidin. Biz bir elektronik isimlerini ve e-posta adreslerini koyarak öneririz.
- Kişiselleştirilmiş e-posta veya Facebook mesajı ile her kişi için Uzan. Sen ürünü satın almak için onlara sormak, ama sadece onların geribildirim için sormak zorunda değilsiniz. Onlar bir referans yazacağım bile isteyin.
- Birkaç gün sonra, Facebook sayfasını Like her arkadaş ve aile üyesi isteyin. Sen herkese bir spam her şey dahil e-posta göndermek istiyor, ama aslında her kişinin ayrı ayrı iletiye zaman alabilir olmayabilir.
- Daha sonraki bir tarihte, kendi Facebook yem ne yapıyorsun hakkında bir mesaj göndermek isteyin. Onlara ürün satın alabilirsiniz hakkında bilgi vermek için unutma.
10 daha fazla Facebook Sayfaları optimizasyon stratejileri göz atın
Inanılmaz şanslı iseniz Şimdi, bu ilk pazarlama kampanyası bir gecede başarı öyküsü haline işinizi tutuşturmak için yeterli olabilir. Ancak, büyük ihtimalle sadece insanların geniş bir kitleye iyi bir tanıtım olacak, ve büyük olasılıkla sizin ilk satış yapmak için neden olacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder